UWAGA! Sklep cekaus.pl używa plików cookies (identyfikator, statystyka, obsługa emisji reklam). Obsługa plików cookies jest niezbędna do korzystania z portalu przez zarejestrowanych użytkowników. Pamiętaj, że zawsze możesz wyłączyć obsługę plików COOKIES w ustawieniach swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej o plikach cookies
(Dyrektywa Unii Europejskiej 2009/136/WE)

close

Producenci

Polecamy

Regulamin


Składanie zamówienia

Są dwa sposoby składania zamówienia:
- Podstawowy, przez koszyk na stronie sklepowej
- Skorzystania z formularza w zakładce Kontakt.

W formularzu lub mailu prosimy zawrzeć następujące informacje:

- Nagłówek "Zamawiam w firmie Cekaus artykuły:"
- Nazwy (modele, wersje, oznaczenia - jednoznacznie identyfikujące produkt) zamawianych artykułów
- Ilość
- Forma płatności (przelew, pobranie przy odbiorze)
- Forma wysyłki (kurier, poczta, itp.)
- Imię i nazwisko zamawiającego
- Adres (ulica, nr domu, kod pocztowy, miejscowość)
- Telefon kontaktowy (np. dla kuriera)

Uwagi:

- W przypadku odstępstwa od formuły zamówienia firma "Cekaus" nie ponosi odpowiedzialności za poprawność realizacji.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z ceną, kosztami przesyłki i terminem realizacji będzie wysłane e-mailem.
- Dopiero po wysłaniu e-maila z potwierdzeniem, zamówienie traktowane jest jako przyjęte i od tego momentu przyjmujemy odpowiedzialność za jego realizację.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków sprzedaży.
- Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę VAT prosimy informację w komentarzu do zamówienia i o podanie niezbędnych danych - nazwa firmy (imię i nazwisko), adres, numer NIP.
- Część towarów nie jest dostępna od ręki, dlatego wymagany jest indywidualny kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Płatności

- Za towar zapłacić można przelewem lub przy odbiorze.
- W przypadku gdy w zamówieniu nie zostanie wybrana płatność przelewem, przesyłka zostanie wysłana jako płatna przy odbiorze. Jest to forma domyślna płatności.
- Przy wyborze formy płatności przelewem, dane do przelewu wysyłamy "ręcznie". Chcemy uniknąć sytuacji gdy przelew wpłynie, a ostatni egzemplarz towaru został sprzedany chwilę wcześniej. Dlatego dane do wpłaty są wysyłane po zarezerwowaniu zakupionego towaru do konkretnego zamówienia.
- Przesyłki płatne przy odbiorze są wysyłane tylko w przypadku skorzystania z usług firmy kurierskiej Siódemka

Wysyłka

Preferowaną formą wysyłki jest pośrednictwo firmy kurierskiej Siódemka.
Koszt przesyłki kurierskiej to średnio 19 zł + ew. 10 zł pobranie (dla przesyłek poniżej 10 kg).
Jest możliwa wysyłka za pośrednictwem innych firm kurierskich bądź Poczty Polskiej - w takim wypadku ponosimy ograniczoną odpowiedzialność.
W przypadku przesyłek innych niż Siodemka firm kurierskich nie ponosimy odpowiedzialności za dostarczenie przesyłek. Wynika to z podpisanych umów i przykrych doświadczeń. Oznacza to że dostarczamy klientowi dowód nadania i nie bierzemy na siebie spraw ew. reklamacji.

Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 w naszym sklepie na warszawskim Grochowie przy ulicy Kutnowskiej 21A. W dziale kontakt znajdują się mapki dojazdu.

Zamówiony towar wysyłamy zwykle w przeciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty na koncie. W przypadku karabinów tuningowanych do wersji Ultra, z racji konieczności właściwego przygotowania wysyłka może się przeciągnąć nawet do 5 dni roboczych.

Zwroty i reklamacje

- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie nosi śladów użytkowania i nie został w żaden sposób zniszczony. Towary muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu.
- Zwracany towar należy odesłać razem z pisemnym oświadczeniem o rezygnacji z zakupu. Firma gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru - zwrot nie obejmuje kosztów dostawy i odesłania towaru. Równowartość towaru zostanie zwrócona w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem towaru protokołu.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, ew. rezygnuje z zakupu, powinien odesłać paczką pocztową lub dowolnym kurierem, na adres:

Sklep CEKAUS.PL
ul. Kutnowska 21a
04-090 Warszawa

- Decyzja o uznaniu reklamacji zostaje podjęta w przeciągu 14 dni od otrzymania wadliwego towaru. W przypadku braku odpowiedzi zakłada się że reklamacje zostaje uznana.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem!

Uwagi końcowe

- Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają w sobie wszystkie podatki (cło, VAT).
- Przedstawione towary i ceny nie są ofertą handlową w rozumieniu prawa.
- Ceny mogą zmienić się bez uprzedzenia i podania przyczyny.
- Wszelkie towary (chyba że zaznaczono inaczej) objęte są pełną gwarancją.
- Wszystkie towary (chyba że zaznaczono inaczej) są fabrycznie nowe.
- Podane ceny zawierają przybliżony koszt przesyłki. Koszt ten ustalany jest indywidualnie w zależności od formy wysyłki i wagi paczki.
- Każdy towar, o ile to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany – czasami wiąże się to z koniecznością rozpakowania z fabrycznego pudełka i uruchomienia sprzętu.
- Odpowiadamy na maile w przeciągu 5 dni roboczych. W przypadku zawieszenia pełnej działalności firmy (urlopy, chorobowe, awaria systemu i inne katastrofy naturalne) stosowna informacja ukaże się na stronie głównej portalu. Nie zawsze będzie możliwość udzielenia pełnej i satysfakcjonującej odpowiedzi w tym terminie - w takim przypadku maile są archiwizowane i stosowne uzupełnienie zostanie przesłane natychmiast jak zbierzemy komplet informacji.
- Nie przechowujemy ani nie przekazujemy dalej żadnych danych klientów. Oznacza to też że za każdym zamówieniem, nawet przez stałego klienta, wymagane może być podanie adresu i telefonu kontaktowego.

- Wiatrówki pozostawione w serwisie i nie odebranie w ciągu 6 miesięcy od daty oddania przez klienta, ulegają rozbiórce na części zamienne na użytek naszego serwisu.

 

Właścicielem sklepu jest:

Dive Project Piotr Dąbrowski

ul. Kutnowska 21a

04-090 Warszawa

NIP: 113-031 83 56

EU VAT:  PL 1130318356

 

IDEA Bank
20 1950 0001 2006 7839 1917 0001 

 

Proszę pamiętać że pytania nic nie kosztują!


RATY

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Podatek 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Podano ceny brutto (z VAT)

Koszyk Realizuj zamówienie