UWAGA! Sklep cekaus.pl używa plików cookies (identyfikator, statystyka, obsługa emisji reklam). Obsługa plików cookies jest niezbędna do korzystania z portalu przez zarejestrowanych użytkowników. Pamiętaj, że zawsze możesz wyłączyć obsługę plików COOKIES w ustawieniach swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej o plikach cookies
(Dyrektywa Unii Europejskiej 2009/136/WE)

close

Producenci

Polecamy

Przegląd i naprawa wiatrówek Slavia 630/631/634

Przegląd i naprawa wiatrówek Slavia 630/631/634

Dokonujemy przeglądu i napraw zarówno fabrycznych jak i sędziwych wiatrówek pochodzących z Ceskiej Zbrojovki: Wszystkie modele Slavi 630, 631, 634, Vz. 47 i inne

Więcej szczegółów


150,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Dokonujemy przeglądu i napraw zarówno fabrycznych jak i sędziwych wiatrówek pochodzących z Ceskiej Zbrojovki

Zakres :
Wymianie podlega oryginalna prowadnica sprężyny na dłuższą, wykonane z tworzywa sztucznego PA8 (Ertalit). Oryginalna także jest wykonana z plastiku, ale jest zbyt krótka i zwykle jest za luźna. Efektem jest wyboczenie końcówki sprężyny i spora szansa wygięcia lub wyłamania zaczepu tłoka. Prowadnice stosowane przez nas prowadzą całą długość sprężyny (po ściśnięciu) i posiadają ślizgowy pierścień oporowy niwelujący szkodliwe naprężenia skrętne.

Ponieważ oryginalnie Slavie są dość różnie smarowane. Czasem są nieco "zasuszone", a czasem "zakonserwowane" na lata. Około 30-50% ma smar we właściwych ilościach, tyle że niestety o parametrach "konserwacyjnych" i antykorozyjnych, które usuwamy. Dzięki zastosowaniu odpowiednich preparatów we właściwych miejscach i ilościach, poprawia się kultura strzału (a w konsekwencji celność) oraz wydłuża czas bezawaryjnej pracy. W efekcie, jeśli nic się złego nie dzieje i przebieg jest niewielki, śmiało przegląd wiatrówki można dobić co półtora-dwa lata (choć zalecamy by raz w roku przejrzeć mechanizmy).
Wymieniona prowadnica oraz przesmarowanie zwiększa żywotność sprężyny, a także eliminuje brzęczenie i drgania niekorzystne dla żywotności wiatrówki i celownika optycznego.

Sprawdzeniu i wymianie w przypadku zużycia, czy uszkodzeń (lub naprawie) podlegają:
-tłok
-uszczelka tłoka
-sprężyna główna (z obróbką zakończeń)
-mocowanie lufy w cylindrze (kasowane są luzy)
-osiowość i ewentualne prostowanie "klapniętej" lufy
-korona lufy
-dźwignia naciągu
Polerujemy wszystkie elementy spustu i ustawiamy energię wylotową na poziomie fabrycznym.

Wymiana prowadnicy jest zawarta w cenie podstawowej. Ewentualna wymiana pozostałych części jest dodatkowo płatna według cennika

Brak komentarzy klienta.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Proszę sie zalogować.

RATY

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Podatek 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Podano ceny brutto (z VAT)

Koszyk Realizuj zamówienie